duminică, 20 martie 2011

Salata de linte verde

 M-am gandit sa fac ceva usor, gustos si sanatos!! Si iata am gasit aceasta salata.. mie mi-a placut f mult, extrem de gustoasa !! si nu pt ca am facut-o eu :))

Ingrediente:
 350 g linte verde 
 1 morcov mare 
 1 fir de praf ( partea alba )
 1 cartof mare
 1 mar
    
 Se spala lintea in mai multe ape si se fierbe la foc mic, sub capac, timp de 25 de min ( in functie de cat de moale sau tare vrei sa fie, eu am lasat-o doar 15 min pt ca imi place mai tare ) in apa clocotita impreuna cu morcovul tait cubulete, cartoful taiat tot cubulete si putina sare.
Dupa fierbere se strecoara si se aseaza intr-un castron mai mare pt a avea mai mult spatiu de amestecat dupa ce pui toate ingredientele.Se lasa la racit pana se pregatesc restul intredientelor.

In continuare se taie prazul rondele si marul curatat ori se taie cubulete ori se da pe razatoare mare ( eu l-am taiat cubulete pt ca imi place sa-i simt gustul dulce acrisor :) ).Prazul si marul se pun peste linte si se amesteca.
Pt un gust deosebit se prepara un sos vinegreta. Ingrediente :
3 linguri de ulei
1 lingura de otet
1 lingura de mustar 
sare si piper dupa gust
Se amesteca toate aceste ingrediente si se asezoneaza salata cu acesta.

Pofta buna !! 


2 comentarii: